zondag 27 januari 2013




Mega-bed-sprei

En toen zag ik op pinterest een voorbeeld van een deken... en ik dacht "kan ik ook, wil ik ook!!!!"
Naar de winkel voor haaknaald 15 en veel bollen wol. Ik heb gekozen voor acryl omdat dat fijn goedkoop is bij de zeeman en de wibra (1 euro per bol) lekker synthetisch warm houdt en dat mag ook wel aangezien het maar 10 graden is op onze slaapkamer (geen dubbelglas helaas)
Het eerste stuk ging eigenlijk super snel, ik kon er na 3 uur haken al half onder. En toen dat laatste stukje, ik had er nogsteeds zin in , en begon vol enthousiasme en.... verstuikte mijn pols en mocht een week niet haken van Fysio-Lief..... gisteravond me aan het laatste stuk gewaagd en tot de conclusie gekomen dat er nog zeker 3 rondes bij moeten...
Maar wat een fijne kleurtjes, wat heerlijk warm!!
(zelfs Lief is ondanks de kleurexplosie enthousiast!)
Technische détailles; acryl wol in verschillende kleuren, 4 draden tegelijk op naald nr 15, met als basis altijd wit, telkens een van de 3 andere kleuren vervangen door een nieuwe, laatste ronden créme en wit, gehaakt in clusters van telkens 3 stokjes








1 opmerking:

Unknown zei

wauw Hoe groot is het geworden?
Respect!