zaterdag 12 mei 2012




Work in progress ;of hoe ik een update doe van de lopende punten.
Punt 2; heb ik inmiddels aangepast tot "Samen met olivia en kasper op zoek naar het kind in mezelf". Je bent als verantwoorde volwassene vaak geneigd om "nee" te zeggen op de voorstellen van je kinderen. Of het nu aangeleerd is of omdat het gewoon makkelijker is nee te zeggen; ik wil minder nee zeggen en meer Olivia en later ook Kasper zelf laten ontdekken, zelf laten ervaren, vies worden en weer schoon worden uiteraard. Dat houd dus in dat ik een drijfnatte modderige zandbak in de tuin zie staan, zie dat er eindelijk een straaltje zon is en Olief (ondanks dat ze in pyjama is) eerst in de zandbak laat spelen voordat we doesjen en aankleden. Ietsje voorbij mijn "comfortzone"maar wat een feestje! (en aangezien ik toch nog moest stofzuigen en de badkamer soppen; geen enkel probleem dat het halve huis onder t zand zat)
Olivia
Kasper
















Kasper
Punt 15; De trap op leuken. Van zuslief kreeg ik een enorme bak met fotolijstjes en dus de mogelijkheid om eindelijk een eenheid in de fotocollage op de trap te maken. 'T is nog niet helemaal hoe ik t hebben wil maar een begin is daar!
Olivia
Punt 27; mijn ouders trakteren op een etentje. Aangezien t logistiek bijna niet haalbaar is om (gezien bedtijden en dergelijke) naar een restaurant te gaan met twee kleintjes hebben we afgelopen woensdag sushi laten bezorgen om de verjaardag van mijn vader te vieren en mijn ouders te bedanken voor t weekendje weg. Dol op sushi (en mijn ouders) dus geheel geen straf.

Punt 31; Eddings uitlezen... Ben er bijna... nog 6 hoofdstukken. En dan??? Mezelf kennende gewoon weer van voren af aan beginnen, zoals ik de afgelopen 10 jaar telkens doe.

Punt 37/38; Adviezen voor Olivia en Kasper op papier zetten. Via mijn nieuwe vriend pinterest kwam ik op een blog  van een dame die adviezen gaf aan haar zoon. Met Humor... precies waar ik van hou en hoe ik t zelf ook zou kunnen opschrijven. Heb t bewaard, voor een beginnetje want ach; beter goed gejat dan slecht bedacht.

Punt 82; De voortuin betegelen, Check!! Het gehele wagenpark past er nu op (Takkie klaagt steen en been dat we haar kattenbak verkleind hebben)

Schiet lekker op dus... Fijn!


Geen opmerkingen: