zaterdag 28 juli 2012

















Punt 51 of hoe ik een nieuwe uitdaging in werk vind

Zomervakantie week 1 Indianendag. Het mooiste weer sinds tijden, heerlijk warm en mooie zomerzon.
's Ochtends al vroeg begonnen met het maken van plastick schildjes voor aan de totempaal en een boom voor de deur vast voorzien van vleugels. In de loop van de dag, heel langzaam, gaat de boom steeds meer op een totempaal lijken. Alle kinderen werken mee, komen even wat doen en spelen weer verder, sommigen zitten wel 2 uur geconcentreerd naast me op een stoel, tong uit de mond heel geconcentreerd.

"Juf mag ik een papiertje om t uit te proberen?"
"Maar we maken kunst en dat kan toch niet verkeerd?"
"Mag ik toch een papiertje?"

Fijne dag met een prachtig eindresultaat!


 










Heb overigens mezelf gisteren getrakteerd op een nieuwe lens voor mijn cannon; na veel wikken en wegen is het een tamron 70-300 mm geworden. Wow wat een closeups! Alleen dat stilhouden vergt nog wat oefening.





 

1 opmerking:

Unknown zei

Wat een enorm mooi idee en dus gelijk ook resultaat! De kinderen kunnen mega blij zijn met jou als hun leidster!