woensdag 11 april 2012
















Punt 2; of hoe ik samen met Olivia en Kasper op zoek ga naar het kind in mezelf.

Elke dag ben ik wel even "zoek" in mijn nieuwe verslaving stumbleupon op zoek naar leuke en experimentele knutselwerkjes. En vaak moet ik die even uitproberen voordat ik die op t werk ga uitvoeren.
maizena en water
Lief kijkt inmiddels nergens meer van op en Olivia vind het allemaal prachtig. Hoe viezer ze word hoe beter. Zelfs Kasper komt geïnteresseerd kijken en meedoen. dat levert leuke gesprekken op en heul mooie plaatjes. Deze keer dan ook niet veel tekst maar plaatjes die bijna voor zich spreken.

waterparelpret
lol met wol
meel en babyolie
meel en babyolie
samen kliederen
ow wat had ik dit ook graag gedaan!




meel en babyolie = niet lekker 
't loopt hier altijd een beetje uit de hand

kijk mama ik maak paars


*stilte*
scheuren
krantensneeuw

schilderen
tuintje versieren
eigen tuintje

samen spelen







Geen opmerkingen: