dinsdag 3 april 2012

Work in progress; of hoe ik even een samenvatting doe van de lopende punten.


Punt 21; Poef afhaken, sinds deze week done! En hij is erg favoriet bij Kasper die heeft ontdekt dat hij 'm soortvan vooruit kan duwen terwijl hij iets doet wat tussen lopen en kruipen in zit. Schattig!



Punt 22; De boekjes van Olivia en Kasper bijhouden. Gaat redelijk aangezien ze uit logeren zijn geweest bij opa en oma. Kolfje naar oma's hand om er even wat leuks in te zetten.

Punt 31;  David Eddings uitlezen. Het boek zit inmiddels weer standaard in mijn tas en ik ben bij t drienalaatste deeltje aanbeland. Deze serie is een goede oude vriend. Ik ben eigenlijk de afgelopen 10 jaar altijd wel bezig met een van de 15 delen. Heerlijk spannend, fijne hoofdpersonen en verveelt eigenlijk nooit. Voor de geïnteresseerde; het eerste deel heet "Pawn of prophecy" in het Nederlands "De voorspelling"
Mocht iemand nu de leeskriebels krijgen; denk even aan mijn puntje 46 (mijn lievelingsboeken aaraden aan 3 personen) alhoewel; ik heb vanmiddag vriendin T (ookwel Muts 1) met deel 1 naar huis laten gaan..... wieweet! 

Punt 32; Liefde voor mijn naasten weergeven. Gedichtjes borrelen zomaar op, eigenlijk zonder er veel aan te hoeven schaven. En ik vind het leuk! Zolang het makkelijk gaat ga ik er maar mee door.

Punt 51; Nieuwe uitdaging in werk zoeken. Ik knutsel me suf, mede door de openminded-heid van fijne collega P. Prettig om samen de gekste dingen te kunnen bedenken en uitvoeren, fijn om eerst te kletsen over de uitvoering en later pas over opruimen en dergelijke. Ik heb t weer naar mijn zin in ieder geval!


Paasknutsels met op de achtergrond het gordijn van het verfgooien
Hardgekookt ei, kleuren met wasco, rollen in een bakje waterverf
massaproductie
 Punt 65; 10 keer zomaar een kaartje sturen;
Vanmiddag op de bus gegaan! Een voor nichtje C in Keulen en de ander ?????

Punt 71; Een keer per week fluitend iets huishoudelijke doen. Missie die kansloos ten onder gaat. Ik-hou-niet-van-t-huishouden-PUNT. Ik doe t wel, maar fluitend???? NOPE!

Punt 87; 10 kilo afvallen. Heel eerlijk; t gaat super en dat zonder de sportschool te bezoeken (ik sponsor m voornamelijk) Officieel 84 kilo en dus nog 4 te gaan! Ik ben eigenlijk supertrots op mezelf...6 kilo in 3 maanden.

Punt 88; Een maand lang geen suiker eten. Ehm ja... nou... dus...
HAHAHAHAH!!!! 

Nee, denk niet dat ik mezelf hiervoor geld kan belonen. Ik doe overigens wel minder suiker in de thee (ik, wiens bijnaam op Terschelling "5klontjes" was ) Maar dat is dan ook alles. Leuk ideetje, niet voor mij!

Punt 89; Een week lang niet klagen. Is lastig als ras echte Nederlander... ik ben me wel bewust van t feit dat ik dat makkelijk doe, durf zelfs te beweren dat me dat doet nadenken tot minder klagen maar helemaal zonder?? Uitdaging!

Nou gaat dus lekker met dat lijstje. Vind het ook leuk en het houdt me scherp.
Op naar de volgende 3 maanden.