vrijdag 17 februari 2012


Punt 51; of hoe ik een SLIJMERIGE nieuwe uitdaging in werk vond. (vervolg)


Men neme; kopje maïzena, kopje water en een heel flesje lijm (action), roere dit met een lepel en...
ontdekken dat het een vrij dunne substantie is...

Goed dan nog meer maïzena maar... vergeef het me als ik de verhoudingen niet helemaal meer weet maar ik denk een heel pak maïzena, een kopje water en een heel flesje goedkope lijm op waterbasis.



Wat je dan krijgt??? Als je het kneedt voelt het aan als natuurklei, als je het stil in je hand laat liggen lekt het ertussen weg. Voeg er blauwe waterverf aan toe (ideetje van collega P.) et le voilla; een verschrikkelijke zooi maar enorm leuke middag!!








2 opmerkingen:

Unknown zei

Wat een fantastisch idee!!!! Nog leuker dan caketjes bakken!

Tamske zei

Heeeeeeeeeerlijk!!!! krijg gelijk gevoel van zandkastelen aan de waterkant... oke... ik is vreemd haha!