woensdag 1 februari 2012


Punt 19; of hoe ik het alfabet vol fotografeer.

En toen was het echt winter, iets wat in een slaapkamer met enkel glas zonder verwarming bijzonder koud is. Ineens had ik inspiratie (met een beetje smokkelen ) voor de letter Y; Ysbloemen op de ramen.
Het was lang geleden dat ik ze gezien had, denk dat ik een jaar of 8 was en nog in Amsterdam West woonde. Gordijnen open, proberen uit het raam te kijken en verrast vragen waarom ik niets kon zien.






Nu kon ik olivia roepen en uitleggen hoe het kwam dat ze niet door het raam kon kijken. 
Ze was weinig onder de indruk, pakte de trekker en probeerde t raam schoon te krijgen, missie gedoemd te mislukken . En ik kon snel even wat foto's schieten. 




Terugdenkend aan vroeger heb ik ook inspiratie voor de letter W; Witte Wieven, benieuwd of ik die hier in de provincie kan vinden.









Vond ik ook nog een mooie kandidaat voor de letter V (voet) T (telefoon) en S (speen)






1 opmerking:

MiMaMaayo zei

Kijk, zo gaat ie vlot met het letter-alfabet. Lekker bezig!