maandag 20 februari 2012



 Punt 65; of hoe zomaar een kaartje sturen een tikje uit de hand liep.







Best leuk, een lijst met af te werken punten. En als je dan ook nog een aantal gelegenheden in je omgeving hebt om aan punt 65 te werken, laat je die kans niet liggen!





Daar is vriendin E. met een nieuw projectje http://eigenlijkgeentijd.blogspot.com/2012/02/ik-ben-gestart-met-mijn-restjes-sprei.html en ik had nu net een leuk bolletje hulpwol gevonden.





Daar is vriendin E. die heel veel pech had met schaatsen en dus een opbeur-poststuk (of eigenlijk 3 :D ) verdiende.
Vriendin L en vriend N die een prachtige dochter hebben gekregen.

En vriendin T; mijn creatieve evenknie, mijn niets is te gekke collega/vriendin, altijd in voor een gebbetje; gewoon omdat ze net zo'n muts is als ik (en ik dus haar adres niet heb en via deze manier er aan probeer te komen :D )




Goh, bijna in een tripje naar de brievenbus het gehele punt afgewerkt... nou dan tel ik deze 6 poststukken gewoon als 1 afgekruist deeldoel van punt 65... ik ben de beroerdste niet!

1 opmerking:

Tamske zei

Echt ik pis zowat in mn broek hahahahahahahahahahaha..... Deze muts zal je is ff een berichtje sturen ;-) Al kan je ook gewoon die knappe postbode lief aankijken om een paar straatjes verder het door de bus te gooien whahaha!!!!! *ga vast bij brievenbus liggen, gek op post*