zaterdag 25 februari 2012





Puntenupdate;


Ik ben heel actief bezig met een aantal punten. Nu kan ik per punt een blogje schrijven, maar da's echt te veel werk . Korte samenvatting daarentegen kan prima op deze prachtige lentedag.


Punt 7; maak olivia haar kamermuur roze.
Vanmorgen aan begonnen en nu alleen de randjes langs de olifant nog doen. Foto volgt als ie af is.


Punt 12; leer iemand haken.
Lieve creatieve evenknie T. besmet met het "happy hooking" virus, t arme kind is vannacht tot 2.15 bezig geweest de basis onder de knie te krijgen... Ik had je gewaarschuwd, als je eenmaal "hooked" bent ben je ook echt "hooked".


Punt 16; kleur een kleurboek vol.
Prachtig mooi mandala boek gevonden in de plaatselijke deense versie van de HEMA. Pagina 1 is vol.


Punt 22; schrijf maandelijks in de boekjes van kas en ol. Ook deze maand weer gelukt. Zeker ook omdat Olivia heel hard aan t veranderen is, Kaspr steeds meer kan (Zitten en kruipen!! ) en ze dit weekend uit logeren waren. En kan in de tussentijd iemand me even uitleggen waarom mijn 7-maanden- oude- 4x -per -nacht -wakkere- niet- zo -kleine- Baby bij opa en oma wel van 19.00 tot 7.00 kan slapen??? En daar WEL uit de fles drinkt?? Wie het weet mag het zeggen, wij zijn ff sprakeloos!


Punt 28;met olivia koekjes bakken.
Is cakejesbakken geworden.... met kleurtjes. Te mooi om in 3 zinnen aan me voorbij te laten gaan. Dit gaat een hele blog worden, let maar op!!


Punt 48; koop voor Ruben een mooie bhudda.
Dit werd "krijg van ru een mooie bhudda" ook niet verkeerd eigenlijk!

Punt 51;  vind een nieuwe uitdaging in werk

Een  experimentje meel met olie, viel in goede aarde, ze hebben wel een uur lang met het ontstane "sculptuurzand" gespeeld. 

Ik vond dat het op de tafel mocht en kieperde de bak leeg op tafel. Gekke juf, mallerd! En toen? 


Toen vroeg een van de kinderen wat er zou gebeuren als je er ook lijm aan zou toevoegen, en liep het helemaal uit de klauw, want ik kieperde er een hele fles lijm over uit... 

Zo leuk om te zien met hoeveel plezier ze vies werden (en allemaal uit wasbaar he!!) Het heeft uiteindelijk nog in de oven gestaan, zonder noemenswaardig effect, maar de kinderen wilden allemaal niet naar huis! Super middag!


                                                      



Punt 52; alle 80's cs's op de computer zetten en een favoriete  afspeel lijst maken.
Op de computer; check, afspeel lijst nog niet af, er is te veel moois. Komt nog dus!


Punt 74; Op citytrip met Ruben
Reis geboekt, wij gaan met koninginnedag naar Londen!!!!! Yeeeha!




Punt 86 en 87;Ga 4x per maand naar de sportschool en val minimaal 10 kilo af.
Van de sportschool ben ik momenteel alleen donateur, elke keer als ik wil gaan komt er (conveniënt) iets tussen maar dankzij mijn uber handige appje ben ik wel heel bewust aan het eten en dus al 5 kilo kwijt !!


Kortom, er gebeurt een hoop in mijn lijst. En de lijst heeft me echt de boost gegeven waar ik naar op zoek was. Mijn werk is weer leuk, mede door alle leuke, niets is te gek dingen die ik kan en mag doen (dank collega P.). Ik kijk  met andere ogen naar de wereld door anders naar voorwerpen en onderwerpen te kijken, en durf ook door de aanstekelijkheid van de kinderen weer fijn gek te doen.


Wat een feestje!

1 opmerking:

Unknown zei

Wat ben je top opgeschoten!